Heinola haluaa kehittää asiakaspalveluaan – vastaa kyselyyn ja vaikuta palveluiden kehittämiseen

Kysymysmerkkejä ilmassa

Heinolan kaupunki pyrkii parantamaan asukkaidensa hyvinvointia ja palvelukokemusta. Heinola on käynnistänyt kyselyn, jonka avulla toivotaan arvokasta tietoa asiakaspalvelun nykytilasta ja kehitysideoita suoraan kaupunkilaisilta.

Kyselyssä kartoitetaan kaupunkilaisten kokemuksia nykyisestä palvelutasosta sekä kerätään ehdotuksia ja näkemyksiä siitä, miten asiakaspalvelua voitaisiin kehittää.

Kysely on suunniteltu opiskelijaprojektina, ja se tarjoaa opiskelijoille oppimiskokemusta vaikuttamisesta ja kuntakentästä. Samalla se antaa kaupunkilaisille mahdollisuuden osallistua aktiivisesti oman kaupunkinsa kehittämiseen.

Kyselyyn vastaaminen on helppoa ja nopeaa. Toivomme, että mahdollisimman moni asukas kertoisi oman mielipiteensä asiakaspalvelusta ja sen kehittämisestä.

Vastaa kyselyyn ja kerro, mitä sinä toivot ja tarvitset. Yhdessä voimme tehdä Heinolasta entistä paremman paikan asua ja elää.

Kysely on avoinna 30.11.2024 asti, Käytä tilaisuus hyväksesi ja anna äänesi kuulua!

Takaisin ajankohtaisiin
Etusivu