Heinolan kaupunki on päivittänyt brändi-ilmettään

Heinolan kaupunki on päivittänyt brändi-ilmettään pienin askelin. Heinolan kaupunki on tehnyt yhteistyötä mediatoimisto Avidly Oy:n kanssa ja päivittänyt brändi-ilmettään vastaamaan nykypäivää paremmin. Alkuperäinen brändi on 2010-luvulta.

Brändiin on tuotu uusia värejä, jotka tukevat jo tutuiksi tulleita brändivärejä. Lisäksi käyttöön on otettu piktogrammeja, jotka kuvastavat Heinolaa ja heinolalaista toimintaa. Brändikuvia tullaan uusimaan pikkuhiljaa kevään ja kesän aikana.

Päivitetty brändi näkyy lehti-ilmoituksissa rikkaampana värimaailmana, esitysmateriaaleissa sekä messutarvikkeissa.

Kevään aikana tullaan tekemään muutoksia verkkosivujen ilmeeseen, päivitys tulee näkymään myös kampanjaluonteisesti.

Tutustu brändikäsikirjaan.

Lisätietoja:
Hanna Hurmola-Remmi
hallinto- ja kehitysjohtaja
hanna.hurmola-remmi@heinola.fi

Viestintäpalvelut
viestinta@heinola.fi

Takaisin ajankohtaisiin
Etusivu