Päijät-Hämeen hyvinvointialue: Ikääntyneiden palveluneuvontaan tulee muutoksia Heinolassa

Ikääntyneiden asiakasohjauksen maksuttomaan palveluneuvontaan on tulossa muutoksia vuodenvaihteessa.

Ikääntyneiden asiakasohjauksen palvelupisteen toiminta Heinolan Torikadulla päättyy 31.12.2024 alhaisen käyttöasteen vuoksi.

Palvelupisteen aukioloajat vuoden loppuun saakka ovat ma–ti, to–pe klo 9–13 ja ke klo 9–14.

Asiakas tai läheinen voi asioida ensi vuonna Lahdessa kauppakeskus Trion Palvelutorin palvelupisteellä ilman ajanvarausta tai puhelimitse p. 044 482 5050.  Trion palvelupiste on avoinna 2.1.2025 alkaen arkisin 9–15, puhelinpalvelu klo 8–15 ja chat klo 9–15.

Palveluneuvojat vastaavat kysymyksiin myös chat-palvelun kautta. Heiltä saa opastusta julkisissa ja yksityisissä palveluissa sekä kolmannen sektorin toiminnoissa.

Maksuttomasta palveluneuvonnasta saa neuvontaa ja ohjausta yli 65-vuotiaille suunnatuista palveluista Päijät-Hämeen alueella.

Ikääntyneiden asiakasohjauksen palveluneuvonnasta käytiin kilpailutus, jonka voitti nykyinen palveluntuottaja Luona Oy. Uusi sopimuskausi on voimassa 1.1.2025–31.12.2027.

Takaisin ajankohtaisiin
Etusivu