Päivitetty: 17.7.2024

Asemakaavan muutos

Suunnittelualue

Suunnittelualue sijaitsee Urheiluopiston (29) kaupunginosassa historiallisella keskusalueella rajautuen lounaassa Puustellintiehen, etelässä Pihkalantiehen ja koillisessa Koulutuskeskuksentiehen. Kaava-alueeseen sisältyy myös Valkjärven eteläpää.

Tavoitteet ja sisältö

Asemakaavan muutoksen tarkoituksena on kehittää ja keskittää jo olemassa olevaa rakennusoikeuden määrää palvelemaan paremmin alueen nykytarvetta ja kehittymistä, sekä tukemaan paremmin rakennussuojelulailla suojellun rakennuksen tulevaisuuden käyttötarpeita.

Suunnitteluvaihe

Elinvoimalautakunta 5.6.2024 päätti laittaa vireille asemakaavan muutoksen 722 Kaskelantie 10.

Käsittelyvaiheet
  • Osallistumis- ja arviointisuunnitelma (OAS) nähtävillä 18.7.2024 alkaen siihen asti kunnes ehdotus asetetaan nähtäville
  • Kaavaluonnos nähtävillä
  • Kaavaehdotus nähtävillä