Asiakaspalvelu
Kaupungin asiointipalvelut ovat keskitettynä asiakaspalvelupisteeseen, joka sijaitsee osoitteessa Torikatu 8.
Asiakaspalvelupiste on lähellä luontaisia kulkureittejä, jonne asiakkaan on helppo tulla ja jossa asiakas pystyy hoitamaan useita eri asioita samalla kertaa.
Palvelupisteeltä saa yleisluonteista neuvontaa ja tarvittaessa ohjaamme asiakkaat eteenpäin asiantuntijapalveluihin.
Asiakaspalvelupisteessä on käytössä asiakaspääte. Annamme tarvittaessa opastusta kaupungin sähköisten palvelukanavien käyttämiseen.
Kassapalvelut/sähköiset palvelut
- venepaikat
- kalastusluvat
- toripaikkamaksut
- viljelypalstat (vain kassamaksu paikan päällä)
KELA
Kaupungin asiakaspalvelupisteessä toimii Kelan etäpalvelupiste ma-to klo 9-12.
Etäpalvelupisteellä saat videoyhteyden Kelan palveluneuvojaan.
Erillistä ajanvarausta ei tarvita.
Asiakaspalvelupisteeseen ei voi jättää Kelan postia, vaan se tulee lähettää Kelaan
(Kela PL 10, 00056 KELA)
Kelan puhelinpalvelu
Kela
![](https://www.heinola.fi/wp-content/uploads/2024/12/asiakaspalvelua2-1024x624.png)
![](https://www.heinola.fi/wp-content/uploads/2024/11/aspan-ulko-ovi_2024-1-1024x768.jpg)
Yhteystiedot
Sijainti:
Torikatu 8
18100 Heinola
Puhelinnumero:
+358447976100
Sähköposti:
asiakaspalvelu@heinola.fi
Aukioloajat:
Maanantai-torstai: 09:00-15:30
Perjantaisin ja juhlapyhien aattoina: 09:00-15:00