Viestintä ja markkinointi
Viestinnän tavoitteena on selkeä, ennakoiva ja osallistava viestintä sekä tiedotus. Kaupunki viestii oikea-aikaisesti, avoimesti, monikanavaisesti sekä asukas- ja kohderyhmälähtöisesti. Markkinoinnin avulla nostetaan esiin Heinolan vahvuudet kilpailussa asukkaista ja osaajista. Markkinoinnin tehtävä on varmistaa uusien asukkaiden ja yritysten saaminen Heinolaan sekä nykyisten pitäminen Heinolassa.
![Graffiti, jossa lukee Heinola](https://www.heinola.fi/wp-content/uploads/2024/11/heinola-graffa-1024x768.jpg)
![Kuvassa megafoni ja puhekuplia, joka kuvastaa viestintää.](https://www.heinola.fi/wp-content/uploads/2024/12/megafoni-1024x683.png)
Viestinnän ja markkinoinnin kanavat
Kaupungin pääasialliset viestintävälineet ovat kaupungin verkkosivut, sosiaalisen median kanavat, asukaslehdet sekä julkaisut ja tiedotteet. Kaupungin tapahtumatoimintaan kuuluvat esimerkiksi osallistuminen messuille, yrittäjien aamukahvit ja kesäteatteri. Kampanjaluonteisesti kaupunki on esillä myös aikakauslehdissä, televisiossa, radiossa ja internet-markkinoinnissa.
Suosituimmat sivut
-
Laura Montonen
Viestinnän asiantuntija
+358447975680
Laura.Montonen@heinola.fi
-
Jussi Lahtinen
Viestintäassistentti
+358444694204
Jussi.Lahtinen@heinola.fi